Πολιτική Επιστροφής και Ακύρωσης Παραγγελίας
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε τα προϊόντα μας! Παρακάτω θα βρείτε τις πολιτικές μας σχετικά με την ακύρωση παραγγελιών και τις επιστροφές.
Ακύρωση Παραγγελίας
- Ακυρώσεις πριν την έναρξη της παραγωγής: Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 24 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας. Μετά το πέρας αυτού του διαστήματος, η παραγγελία εισέρχεται στη διαδικασία παραγωγής και δεν είναι δυνατή η ακύρωσή της.
- Ακυρώσεις μετά την έναρξη της παραγωγής: Λόγω της φύσης των προσωποποιημένων προϊόντων, δεν είναι δυνατή η ακύρωση της παραγγελίας μόλις ξεκινήσει η παραγωγή του προϊόντος.
Επιστροφές & Αντικαταστάσεις
- Προσωποποιημένα προϊόντα: Λόγω της ειδικής κατασκευής και προσωποποίησης των προϊόντων μας, δεν δεχόμαστε επιστροφές ή αντικαταστάσεις, εκτός εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχει υποστεί ζημιά κατά την αποστολή.
- Ελαττωματικά Προϊόντα & Πολιτική Επιστροφής Προσωποποιημένων Προϊόντων
Όλα τα προϊόντα μας, συμπεριλαμβανομένων των προσωποποιημένων ξύλινων μπρελόκ, κατασκευάζονται με βάση τις δικές σας επιλογές (π.χ. σχεδίαση, χάραξη) και υποβάλλονται σε αυστηρούς ελέγχους ποιότητας πριν την αποστολή. Η διαδικασία ποιοτικού ελέγχου περιλαμβάνει την επαλήθευση της ακρίβειας στην προσωποποίηση, την ποιότητα των υλικών και την ακεραιότητα του τελικού προϊόντος. Για κάθε παραγγελία, διατηρούμε αρχείο ποιοτικού ελέγχου ώστε να μπορούμε να διαχειριζόμαστε τυχόν ζητήματα με ακρίβεια.
Λόγω της ειδικής φύσης των προσωποποιημένων προϊόντων, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές για προϊόντα τα οποία έχουν υποστεί επεξεργασία σύμφωνα με τις δικές σας επιλογές, εκτός εάν διαπιστωθεί κατασκευαστικό ελάττωμα ή ζημιά κατά τη μεταφορά.
Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά την αποστολή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή. Θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε φωτογραφικό υλικό που να επιβεβαιώνει το πρόβλημα. Μετά την αξιολόγηση του αιτήματος και την επιβεβαίωση του ελαττώματος ή της ζημιάς, έχετε δύο επιλογές:
- Αντικατάσταση του προϊόντος: Θα προχωρήσουμε άμεσα στην αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
- Έκπτωση σε μελλοντική αγορά: Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε να λάβετε έκπτωση [π.χ. 20%] σε μελλοντική παραγγελία, αντί της αντικατάστασης.
Η πολιτική αυτή διασφαλίζει ότι λαμβάνετε ένα ποιοτικό και άρτιο προϊόν, ενώ προσφέρει ευελιξία σε περίπτωση προβλήματος. Δεν πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων για προσωποποιημένα προϊόντα, εκτός αν η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.
- Προϊόντα χωρίς ελαττώματα: Δυστυχώς, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές για προσωποποιημένα προϊόντα που δεν φέρουν ελαττώματα.
Επικοινωνία
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή απορία σχετικά με την παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@mprelokey.gr ή τηλεφωνικά στο τηλ. +30 6979525229.
Η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί για εμάς προτεραιότητα, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με οποιοδήποτε θέμα προκύψει.
Απαραίτητο: το προϊόν που επιστρέφεται να συνοδεύεται με όλα τα έγγραφά του με τα οποία παραλείφτηκε (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο και δελτίο αποστολής).